25.6.15

Dugaan Ramadhan

sebenarnya, aku nak update pasal holiday aku tapi malangnya, semua tak sesuai dengan waktu. nantilah.
sebelum share cerita best, sini aku nak share berita tak best dulu.

sekarang ejang dalam wad. kesnya, dia demam seminggu. aku ni paksa jugak dia gi klinik 1 Malaysia siap berpimpin tangan. sampai situ, kena test darah, sebab seminggu demam kan?..skali result darah kata ada jangkitan kuman dalam darah. so, doc pun memang suruh masuk wad la untuk masuk antibiotik dalam badan.

so, 6.30 petang selasa tu aku bawak la ke emergency. dalam kepala aku konon kalau dah recommended by doc ni terus dapat katil. sekali amik kau.

pukul 10.20 malam baru ejang berjaya dapat katil. aku siap berbuka puasa dalam kereta dengan menu yang aku bawak untuk ejang. kurma dengan honey dew. pastu rezeki Allah taala nak bagi, hospital bagi Domino's Pizza pada staff & patient di emergency.

siang tengok mula la terliur balik. keh.

so, sekarang ni memang hectic week la bagi aku. planning weekend nak balik iftar dengan  mak abah, mak ayah and family. tapi diduga dengan keadaan macam ni, so taktau la camne. kalau dapat discharge jumaat pagi, insha Allah memang gagah dan gigih la aku balik kuantan jugak.

we miss our family so much.

untuk abang, sayang doakan abang cepatlah recover balik. dah selera makan semula tu pun sayang dah happy tau. *touching sangat bersahur sorang tau*.




2 comments:

  1. i suami di sisi pun sahur sorang2... semoga cepat sembuh encik ejang.. rambut pun dah tumbuh.

    ReplyDelete
  2. suami ko diet ek?

    hehe..ahh,rmbut dah afro pulak dah sekarang.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST