2.6.17

Alam Ria Cuti Sekolah - Part 1 (Kuantan)

kahkahkah.
aku memang saje je schedulekan kisah cuti sekolah bulan 3 dulu untuk paparan di cuti sekolah bulan 5. psycho sangat tak?

................

seminggu cuti sekolah bulan 3 dulu. maka makpak pun turut serta cuti seminggu. awal cuti tu kitorang balik kampung dulu. masa tu program pertama kami ialah mari mencari saloon. bahaha.

ahad. girls day out.
balik kenduri terus pergi carik saloon muslimah area permatang badak. kebetulan ada lagi 3 kepala, kitorang pun on jela, ejang drop by gegel kat kedai lepas tu dia blah. memang best la saloon tu. nama kedai dia Milan. tempat tu bukan je saloon, tempat massage pun boleh. cantik lah! next time bleh manjakan diri kat situ plak.


anak jepun sesat

ibu pun nk pose jugak sedas

isnin. all out.
kali ni geng boboy pulak pergi saloon. yang ni memang takde tempat lain la. port kat IM2, kedai pak sedara ejang. so hari tu ejang dengan rifdi gunting rambut, riyadh kita kasi botakkk.


selasa. family all out (haha..ntah apa apa)
petang tu bawak mak abah gi ronda rumah baru. saje je kan, alang alang kita gi dinner terus. so, masa melawat kawasan tu orang tengah prepare nak premix jalan. kitorang pun selamba je la masuk rumah check itu ini. sorry ekkk..gambar detail rumah ai taknak letak. sakit hati nanti sebab banyak yang diorang tak buat elok.



elok masa balik tu sekali jalan sedang dipremixkan. kahkahkah. mikir pulak camne nak lalu. dahla bawak keta abah aku. bahaha. tunggu punya tunggu..sebelum premix makin lebar perginya sudahnya ejang redah je. abah aku senyapppp je kihkihkohhhhh.

dan kami terus menuju ke Pelak Cafe. pergi makan!











dan banyak lagi gambar masa kat kuantan. sampai aku tak jumpa dah aku save kat mana. tu laaa, peram lagi gambar pastu taktau simpan mana. perangai baik sangat.

ok. ni kisah di kuantan. seterusnya kisah alam ria cuti sekolah di KL pulak.
saje bawak bawak budak bercuti sambil perabihkan balance bermalam kat Swiss Garden. 3 malam kami kat di Swiss Garden KL. balance lagi 2 malam aku jual kat kawan aku, hehehe.

ok. nextttt.

2 comments:

  1. ko beli rumah baru tu kat kuantan ke? transfer kuantan plak ke lepas ni ke cmana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah beli kat kuantan. area tg lumpur.
      laki aku la beli, so far tak pikir pun lagi nak pindah. antara buat sewa atau homestay je kot.

      Delete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST